חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך למצא רופא טוב בירושלים?

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

ברגע שאתה מחליט לפנות לרופא בירושלים, קבע תור לטיפול בפועל הראשון שלך. המשמעות היא שהרופא מסביר הכל אחרת, עוזר לך להבין בעיות, מתקשר איתך מיד באמצעות פורטל מטופלים מקוון ומקבל את השיחות והודעות הדוא"ל שלך בחזרה. זה נותן לך את התחושה שבחרת את הרופא המתאים לביקור בתרגול או לפגישה אישית. אז איך למצא רופאים טובים בירושלים?

אם אנגלית

היא לא השפה הראשונה שלך, מומלץ להתקשר לרופאים שונים כדי לבדוק אם אתה יכול למצוא אחת הדוברת את שפת האם שלך. בקשת המלצות של עמיתים, שכנים וחברים היא גם דרך טובה להתחיל, כך שתוכל להחליט איזה רופא הכי מתאים לצרכים ולמצב שלך. תמיד כדאי לפנות לבית החולים שבו הרופא מקבל חולים.

אם יש לך ביטוח בריאות ומתכנן לבטל את הצטרפותך לרשת

כדי לבחור רופא שיוריד את העלויות שלך, התחל במציאת רופא משפחה המכוסה על ידי תוכנית הביטוח שלך באזור שלך. כדי למצוא רופאים ברשת שלך בשכונה שלך, היכנס לאתר של חברת קופות החולים שלך וחפש רופאי משפחה.

ערוך רשימה של רופאים והתמחויות שאתה צריך באזור שלך

מקום טוב להתחיל בחיפושים הוא מדריך רופאי המשפחה שמספקת חברת ביטוח הבריאות שלך. כדי למצוא את רשימת רופאי הרשת ובתי החולים, עיין בספריית הספקים באתר של חברת Blue Cross Blue Shield שלך או התקשר למספר 1-800 בחלק האחורי של כרטיס החברות שלך.

פירוש הדבר שאתה צריך לחפש רופאים העובדים באותה מערכת בית חולים

בתוך קבוצת רופאים או במגוון בתי חולים מיוחדים. בדרך זו, רופא המשפחה שלך לא יהיה הרופא שאיתו אתה עובד, אלא אחות, עוזרת רופא או רופא מסוג אחר שמוסמך להשתלט על הטיפול שלך. תוכל גם למצוא את אתר הרופא שלך, המבקש ממך להתקשר לרופא.

ברגע שיש לך תחושה כללית של מה שאתה מחפש

שאל חברים, קרובי משפחה, אנשי מקצוע בתחום הבריאות ואנשי מקצוע בתחום הבריאות אחרים בשם רופאים שאיתם היו להם חוויות טובות. בבחירת רופא רשת, חשוב שתוודא שאתה מאשר מול קופת החולים שהם אכן נמצאים ברשת.

לפני שתתחיל לנפות ב- Yelp או לבדוק את רשימת ספקי הרשת דרך חברת הביטוח שלך

חשוב להעריך מה אתה מחפש אצל הרופא. כדי להקל עליכם את התהליך, ריכזנו רשימה קצרה של עשר שאלות בהן תוכלו להשתמש כבסיס לשיחות עם רופאים פוטנציאליים. רשימה זו תיתן לך מושג טוב על מה רופא דוגל, מדוע הוא חברותי וזמין וכיצד הוא יכול לעזור לך.

תקשורת

היא מרכיב חשוב ביחסי רופא-מטופל, אומר מלני. על מנת למצוא את הרופא הנכון, עליך לנסח את מה שחשוב לך במערכת היחסים. התקשרות לרופא המשפחה שאת מרגישה בנוח היא הצעד הראשון לקראת תקשורת טובה. רופאי משפחה הם לרוב המקור הראשון לבדיקות בריאות והם מודעים לאורח החיים של המטופל, להיסטוריה הרפואית שלו, לתרופות בעבר ולהעדפות הטיפול. במהלך ביקורים אלקטרוניים, רופאים מתקשרים עם מטופליהם לגבי הפרוגנוזה לבעיות בריאות קלות ומספקים להם תוכניות טיפול ומרשמים.

עם גישה לרופא המשפחה הנכון

סיכוי נמוך יותר לרופא להיות בסיכון לטיפול בבית חולים מאשר לחולה בבית חולים. רופא בעל תעודת לוח, מבצע ביצועים טובים מבחינת עלות ואיכות, ונהנה ממוניטין טוב עם ההתאחדות הרפואית הממלכתית שלו הוא כנראה רופא טוב.

אם אתה עובר לעיר חדשה

מחליף ביטוח או שיש לך ניסיון רע עם הרופא או הצוות הרפואי שלך, כדאי לנסות למצוא רופא שאתה סומך עליו. מציאת רופא טוב המשימה למצוא ולחפש את הרופא המתאים לבית חולים יכולה להיות מאתגרת. ישנם מעט אמצעים איכותיים להערכת רופאים בודדים, ולכן הצרכנים צריכים להיות מוכנים לעשות קצת מחקר אם הם רוצים למצוא רופא שהם יכולים לעבוד איתו.

מתקני הבריאות חייבים לספק למטופליהם את מיטב הרופאים הראשוניים

רופאים ברחבי הארץ שהם מומחים מוכשרים באבחון מגוון רחב של מצבים. רופא משפחה או רופא אינו מתמחה בתחום רפואי מסוים, אך הוא רופא חשוב. רופאי המשפחה מטפלים במגוון רחב של מחלות ומצבים, כולל כאלה שיכולים להיחשב כמומחים לבריאות האישה.

אתר האינטרנט של איגוד הרפואה האמריקאי Doctor Finder והמאגר American Board of Specialty Specialities Matters אינם ממליצים על רופאים בודדים

אך הם מספקים רשימת רופאים שאולי תרצה לשקול. ניתן לזהות סוגים שונים של רופאים: רופאי משפחה, רופאי משפחה, רפואה פנימית ורפואה כללית. רופאים כלליים – רופאים כלליים מטפלים בחולים בכל הגילאים.

אתר האינטרנט של רופא Finder של איגודי הרפואה האמריקאים ומאגר המידע בנושא הסמכות של מועצת המומחים האמריקאית יכול לעזור לך למצוא רופאים באזור שלך

אם אתה מבוטח, המבטח שלך יכול לספק מערכת דירוג והערכה כך שתוכל למצוא רופאים באזור שלך המספקים טיפול מעולה. Medicare מציעה כלי השוואה המסייע לך למצוא רופאים המתמחים בסוג הטיפול הדרוש לך.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן