חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים טיול בפעם הראשונה

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

אכסניית אברהם המפורסמת* ממוקמת בלב העיר בסמוך לתחנת החשמלית הא דוידטקה שלוקחת אתכם הן לתחנת האוטובוס והן לעיר העתיקה בפחות מחמש דקות, ויש לה סוכנות נסיעות משלה המציעה טיולי יום במחירים נוחים במיוחד. כמו חברון, שם קשה יותר למצוא טיול עצמאי.

חקור את מוזיאון ישראל ומקדש הספר ששופצו לאחרונה בעצמך. Israel And Beyond is a classic 8-day tour of G Adventures that goes to the best places to visit in Israel and Palestine. תוכלו לראות את מיטב הבילויים בישראל וגם כמה אטרקציות תיירותיות פחות פופולריות.

אם תחליטו להאריך את ביקורכם בירושלים ל-4 ימים

תהיה לכם גם הזדמנות לגלות לא רק אתרי תיירות טיפוסיים אלא גם טיולי יום נפלאים מירושלים. כשרוב התיירים חושבים על טיול לישראל, הדבר הראשון שיש להם הוא הנוף האייקוני של העיר העתיקה של ירושלים. ביום השני לביקורי בירושלים תבלו בירושלים המודרנית, בהר הזיתים ובעיר העתיקה.

במהלך הטיול האחרון שלי לישראל, יכולתי להשתתף בציד אוצרות מהנה מאוד שבו יכולתי לראות לא רק יותר מהעיר ממה שתוכנן במקור, אלא גם יכולתי ליצור אינטראקציה ולדבר עם המקומיים בירושלים, לומדים על ישראל וההיסטוריה של תושביה.

העיר העתיקה היא מבוך של רחובות צרים – אבל ברגע שתצאו אל מחוץ לחומות המצב ישתנה לחלוטין – בתקופה שבה המחלה השתוללה בסמטאות העתיקות הצפופות של ירושלים.

בקרבת מקום נמצאים הגן הארכיאולוגי ירושלים ומרכז דוידסון

בו ניתן ללמוד עוד על ההיסטוריה של האזור, יד ושם ישראל לקורבנות השואה, מרכז דוידסון בכותל המערבי, רחוב בן יהודה עם חנויות, מסעדות ובתי קפה. , שוק מחנה יהודה. עם ירושלים האותנטית. מסעדות ושוקי אוכל. מידע נוסף על ציוני הדרך הנוצריים של ירושלים, כמו גם ביקור בבית לחם.

היום הראשון של הסיור שלי בירושלים מתמקד בעיר העתיקה ובאתרים הקדושים של כל שלוש הדתות הגדולות

יהדות, נצרות ואיסלאם. שום טיול לישראל לא יהיה שלם בלי לבלות כמה ימים ואפילו שבוע בירושלים אחרי שראיתי את המראות של תל אביב וחיפה וגם את הטבע של מצדה וים המלח.

באופן אידיאלי

נשים צריכות להיות מכוסות בידיים במקומות האלה וללבוש שמלות או חצאיות (החצאית יכולה להיות צמודה וללבוש מעל מכנסיים) – או להסתובב באתרים דתיים (בקרוב). בירושלים – אתה ממש יכול ללבוש מה שאתה רוצה – תלוי איפה בעיר – עיר קודש.

כשאתה מזכיר את ירושלים, אתה עשוי לחשוב על החומה המערבית, על הדתות הרבות במקום אחד ועל העיר מהמדריך ההיסטורי שלך, אבל אולי זה בגלל שלא ראית את ציורי הקיר של מחנה יהודה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן