חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל האורות של ירושלים

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

עיר האורות נמצאת ללא ספק בירושלים לפחות שמונה לילות בחודש יוני. לפחות במהלך הנעילה, העיר ירושלים שימשה אותה בטוחה והחלה לחוות הכל מהנוחות והבטיחות של מכונית לאחר פסטיבל האורות ב -21 בפברואר.

פסטיבל האורות בירושלים מתקיים בישן עיר ירושלים

זוהי חגיגה של החגיגה והדרמה של רקע העיר העתיקה עם תאורה מעולה. המבקרים יכולים לראות את יצירות האמנות של הפסטיבל על ידי הליכה לאורך השבילים המוארים של הרחובות, הכיכרות והאזורים הסובבים את העיר.

פסטיבל האורות בירושלים

הוא פסטיבל האורות הישראלי בן שבוע ימים המתקיים מדי קיץ בירושלים. במהלך השנים, פסטיבל האור בירושלים ביסס את עצמו כאחד האירועים המרשימים והמשעשעים שנערכים בירושלים מדי קיץ. במהלך הפסטיבל, מתקני אור מודרניים מדהימים מאירים את קירות ומקומות העיר העתיקה בלילה – פסטיבל אור, מתגבר על מכשולים ומפגיש אנשים.

פסטיבל האורות הבינלאומי השמיני בירושלים

שיתקיים החל מה -2 ביוני, יהפוך את ירושלים למיצב אמנות אינטראקטיבי. פסטיבל ייחודי זה מושך מאות אלפי מבקרים מכל רחבי ישראל לטייל בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה בירושלים וליהנות מהאווירה הקסומה בעוד הקירות והרחובות המרוצפים מוארים במערך מדהים של מתקני אור מודרניים של אמנים מקומיים ובינלאומיים. מספר שיא של אמני אור מהודו, ארה"ב, ברזיל, סרביה ומדינות רבות אחרות בעולם לוקחים חלק בפסטיבל האור בירושלים.

זו השנה החמישית בה מארחת ירושלים את הפסטיבל

המתקיים כל הלילה ביום שישי בין השעות 20: 00-23: 00 ועד שבת בחצות. יריד האמנות מציג את עבודותיהם של מגוון רחב של מעצבי אור ומציג ומוכר את יצירות האמנות שלהם. יריד התאורה מורכב מעבודותיהם של עשרות גופי תאורה ואמנים בכיכר חורבה.

ליהנות מהמתקנים הקלים באתרים והמוזיאונים ההיסטוריים של ירושלים. המיצבים הקלים והמוזיקה המקומית המלודית להפליא יוצרים אווירה בלתי נשכחת כמו באגדה.

הפסטיבל מתקיים בחלק העתיק ביותר של העיר עם אירועים היסטוריים שונים

אגדות ופרויקטים על בנייני אבן. יותר מ -700 פלומות מזג אוויר ו -40 צלליות זוהרות מתקופות שונות יותקנו בעיר העתיקה והמבקרים יכולים לצפות למופע אורקולי עוצר נשימה של פרויקט בית הכנסת חורבה.

זו השנה האחת עשרה, פסטיבל האורות השנתי הוא לוכד עיניים המציג טכנולוגיה מודרנית ועתיקות עתיקות. מדי שנה היא מושכת מעל 10 מיליון מבקרים מהארץ ומהעולם.

VJs (Visual Jockeys) מתייחסים ברצינות רבה לפעילותם ומארחים מסיבה רב חושית תוססת שבה משתתפים בפסטיבל

ביקרתי בפסטיבל בשנים שונות וכיום אספר ואציג כמה תמונות וסרטונים מהפסטיבל. אם אתה מתעניין באירועים אחרים, בדוק את אירועי מדריך העונות לפסטיבל.

אור ירושלים נמצא כעת בשנתו האחת עשרה וניתן לראות אותו על ידי המקומיים והתיירים כאחד כשהעיר העתיקה בירושלים הופכת למשהו קסום במשך כמה לילות בשנה. הרשה לעצמך לטבול את עצמך באינטראקציה הקסומה הזו ולהרפות ולרקוד.

חברתי ברברה ואני עמדנו בשער יפו, המשקיפים על כיפת 82 מטרים של איטליה Luminaries de Cagna, כאשר הרגע הקסום של הלילה החיה את 63,000 הנרות החשמליים שלו עם נקודות זעירות של צבע ואור. הגפנים יצאו לטיול עם ארבע מהן כשהתחיל הפסטיבל.

אם אתה מתכנן ביקור

עליך לדעת כי השביל משתנה מדי שנה מנתיב אחד למשנהו ואינו פועל לשני הכיוונים. זה אולי יישאר כך גם בשנים הבאות, אבל כרגע עדיף להתחיל בשער יפו. אני מתכוון לקחת את ההסעה לסוף אחד ממסלולי הטיול ואז לרדת בהתחלה.

רוב המוצרים למכירה ימשכו תיירים ועולי רגל מאמינים, ובהתאם לכישורי המשא ומתן שלך, אתה יכול לקבל מחיר טוב עבור הדברים שאתה מאובן מהם. במקרים רבים, אני מעדיף לחנות בגבעת התחמושת ולהביא את אורות ירושלים לבניין העירייה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן