חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום באינסטגרם – ממומן / אורגני

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

אינסטגרם הוא שירות רשתות חברתיות לשיתוף תמונות וסרטונים בבעלות Facebook, Inc. הוא נוצר על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, והושק באוקטובר 2010 באופן בלעדי ב-iOS. גרסה למכשירי אנדרואיד שוחררה שנה לאחר מכן, באפריל 2012, ואחריה גרסה עבור Windows 10 Mobile בנובמבר 2015.

אינסטגרם היא אפליקציית מדיה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים שגדלה בפופולריות עם השנים. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לצלם תמונות, להחיל פילטרים ולשתף אותם לציבור או רק עם חבריהם באינסטגרם. ישנם יתרונות רבים בשימוש באינסטגרם מכיוון שהוא יכול לעזור להגיע לקהל גדול, מה שיכול להועיל מאוד לבעלי עסקים המחפשים יותר חשיפה למוצרים או לשירותים שלהם.

השירות צבר פופולריות במהירות, עם למעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים נכון ליוני 2017. תכונות האפליקציה כוללות: ממשק בסיסי; היכולת להעלות תמונות וסרטונים שצולמו במצלמה או כאלה שיובאו משירותי מדיה חברתית אחרים; תכונת "סיפורים" המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים שפג תוקפם לאחר 24 שעות; היכולת לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים באמצעות דפי פרופיל בודדים או באמצעות תוכן "פופולרי" המצטבר ממקורות שונים;

כיום אינסטגרם היא אפליקציית רשת חברתית שיש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים חודשיים בשנת 2018. זוהי אפליקציית שיתוף תמונות וסרטונים המאפשרת למשתמשיה לשתף את התמונות הללו עם העוקבים שלהם.

חשבון האינסטגרם של ירושלים

חשבון האינסטגרם של ירושלים הוא דוגמה לאופן שבו ניתן להשתמש במדיה החברתית לקידום עיר. זוהי דרך מצוינת למשוך תיירים, במיוחד צעירים שמחפשים יעד חדש. חשבון זה שימש ככלי לקידום התיירות בעיר. החשבון מפרסם תמונות של העיר המראות את המגוון והתרבות שלה. הוא שימש גם כפלטפורמה לתנועות פוליטיות כמו זו בעד החלטת טראמפ להעביר את שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים.

חשבון אינסטגרם לקידום עסקים

האדם הראשון שאומת באינסטגרם הייתה סלינה גומז. האדם העוקב ביותר באינסטגרם היא ביונסה עם למעלה מ-110 מיליון עוקבים נכון לדצמבר 2018.

על מנת לקדם את העסק שלכם באינסטגרם, חשוב להשתמש בהאשטאגים הנכונים, שיוכלו לעזור לכם למקד את הקהל שלכם ולהגיע ליותר אנשים שעשויים להתעניין במוצר או בשירות שלכם.

כדאי גם לשקול שימוש בפוסטים ממומנים, שהם פוסטים בתשלום שמתפרסמים על ידי חברה או ארגון מטעם חברה או ארגון אחר. פוסט מסוג זה לא יופיע בפיד אלא אם תעקבו אחרי החברה שפרסמה

אינסטגרם שימשה לקידום על ידי חברות רבות. ישנן שתי דרכים לקדם את המוצרים שלך באינסטגרם – אורגנית או ממומנת. קידום אורגני הוא כאשר אתה מפרסם תמונה ללא כל אזכור של המוצר שאתה מנסה לקדם, בעוד הקידום הממומן הוא כאשר אתה מפרסם תמונה עם אזכור של המוצר או המותג בתוכה.

קידום אורגני באינסטגרם או קידום ממומן?

קידום אורגני באינסטגרם הוא תהליך של קידום מותג באינסטגרם ללא תשלום על פוסטים ממומנים. קידום אורגני יכול להתבצע על ידי מעקב אחר ההאשטאגים הנכונים, תיוג משפיענים רלוונטיים ופרסום באופן קבוע כדי להגדיל את הסיכוי להתגלות באופן אורגני.

הדרך הטובה ביותר לקדם את התוכן שלך באינסטגרם היא לעשות זאת באופן אורגני. על ידי שימוש בקידום אורגני, אתה יכול לבנות את הקהל שלך ולתקשר איתו בקלות רבה יותר מאשר אם היית משתמש בסוגים אחרים של מבצעים. כמה דרכים לקדם את התוכן שלך באופן אורגני הן על ידי מעקב אחר ההאשטאגים הנכונים, תיוג משפיענים רלוונטיים ופרסום באופן קבוע.

קידום אורגני הוא דרך לעסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באינסטגרם מבלי לשלם על פרסומות. שיטת פרסום זו מסתמכת על שימוש בהאשטאגים כדי למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים.

ישנן דרכים רבות לקדם את העסק שלך באינסטגרם מבלי לבזבז כסף. הדרך הראשונה והיעילה ביותר היא באמצעות hashtags בפוסטים שלך. Hashtags הן מילות מפתח שניתנות לחיפוש בהן אנשים משתמשים כשהם מפרסמים תמונות או סרטונים לאינסטגרם. כאשר אתה מוסיף hashtags לפוסטים שלך, אתה אומר לאנשים אחרים שעוקבים אחר ההאשטאגים האלה שאתה רוצה שהם יראו גם את הפוסט שלך . הנה כמה האשטאגים פופולריים לשימוש באינסטגרם שיכולים לעזור לך לקדם את העסק שלך: #buzz #brand #branding #business #blueprint

קידום אורגני באינסטגרם הוא כאשר אתה משתמש בתוכן מקורי כדי להגדיל את העוקבים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת פוסטים מרתקים שרלוונטיים לקהל שלך, להשתתף בהאשטאגים או לפרסם תוכן באיכות גבוהה. זה יעזור לך להשיג עוקבים באופן אורגני באמצעות טווח הגעה אורגני באפליקציה. . זה כאשר אתה משתמש בתוכן מקורי כדי להגדיל את העוקבים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת פוסטים מרתקים שרלוונטיים לקהל שלך, השתתפות בהאשטאגים או פרסום תוכן באיכות גבוהה. זה יעזור לך להשיג עוקבים באופן אורגני דרך טווח אורגני בתוך האפליקציה. קידום בתשלום באינסטגרם הוא כאשר אתה משלם על פרסומות באינסטגרם כדי להגדיל את הקהל שלך במהירות.

קידום ממומן באינסטגרם הוא כאשר מפרסם משלם עבור פוסט ממומן שמקדם את העסק או המוצר שלו בפלטפורמה. סוג זה של קידום מכירות משמש לרוב עבור מותגים עם כמות עוקבים גדולה והם רוצים להגדיל את גודל העוקבים שלהם אפילו מהר יותר. החיסרון של קידום ממומן באינסטגרם הוא שלעתים קרובות הוא לא עובד כמו סוגים אחרים של שיווק בגלל האלגוריתם לא נועד להציג פרסומים בחסות מפרסמים. הדרך הטובה ביותר למקסם את מספר העוקבים שאליהם תגיעו באינסטגרם היא לעשות את מה שרוב המשווקים האחרים עושים, כלומר לפרסם תוכן מעניין ורלוונטי ולא פרסומי באופיו.

למה להשתמש באינסטגרם לקידום העסק?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. זה מקום שבו אתה יכול לחלוק רגעים מהחיים שלך עם חברים ובני משפחה, וזה גם מקום לקדם את העסק שלך.

ישנן דרכים רבות להשתמש באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך, אך הדרך הפופולרית ביותר היא באמצעות פוסטים ממומנים באינסטגרם. זה מאפשר לך להופיע בעדכונים של אנשים שאולי עדיין לא ידעו על המותג שלך, או שאולי לא ראו את הפוסטים שלך בפיד שלהם בעבר.

המפתח להצלחה באינסטגרם הוא לייצר תוכן איכותי שיעסיק את העוקבים שלך ויעודד אותם לשתף את הפוסטים שלך. זה יוביל לנראות רבה יותר עבור המותג שלך בפלטפורמה ולעלייה בתנועה מרשתות אחרות.

בחלק זה נדון ביתרונות השימוש באינסטגרם כפלטפורמת פרסום עבור העסק שלך. כמו כן, נסתכל על הסוגים השונים של טכניקות קידום באינסטגרם שזמינות כיום לעסקים, כמו קידום ממומן באינסטגרם וקידום אורגני באינסטגרם.

יתרונות השימוש באינסטגרם כפלטפורמת פרסום לעסק שלך לאינסטגרם יש למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים ומשתמשים אלו הם לרוב צעירים, כלומר פוטנציאל החשיפה בפלטפורמה הוא עצום. בסיס המשתמשים גם כל כך מעורב באינסטגרם שיש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו באתר שלהם בזמן נתון מאשר כל אתר רשת חברתית אחר.

כאשר עסקים בעלים משתמשים באינסטגרם כפלטפורמת פרסום, הם מסוגלים להגיע לקהל רחב יותר מכל רשת חברתית אחרת ויכולים ליצור דיאלוג עם הלקוחות הפוטנציאליים הללו. גישה זו גם מאפשרת לבעלי עסקים לשמור על שליטה על המותג שלהם ולהציג אותו בצורה המתאימה ביותר לצרכיהם. . סוגי טכניקות קידום באינסטגרם קיימות מספר סוגים שונים של טכניקות קידום לעסקים שאפשר באינסטגרם.

חלק מהטכניקות הללו כוללות: קידום ממומן: פוסט ממומן הוא תמונה או סרטון ששולמו על ידי מישהו אחר מלבד האדם שצילם את התמונה או הקליט אותה, ומתויג עם פרסומת. פוסט ממומן הוא תמונה או סרטון ששולמו על ידי מישהו אחר מלבד מי שצילם את התמונה או הקליט אותו, והוא מתויג עם פרסומת.

הכתבה בחסות עדן שרעבי – קידום אתרים

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן