חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במרפאה של ד"ר אבי בביוב מחכים לכם רופאי שיניים בירושלים מהמקצועיים ביותר!

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

אין ספק, למצוא רופאי שיניים בירושלים עלול להתגלות כמשימה בלתי אפשרית. למרבה המזל, אתם כבר לא צריכים לחפש. הגעתם למקום הנכון.

ברוכים הבאים למרפאת השיניים של ד"ר אבי בביוב. עם 36 שנות ניסיון בעולם רפואת השיניים, אהבה אדירה למקצוע ורצון טהור להפוך כל חיוך למושלם ללא כאבים, אי נוחות וחששות מצד המטופלים, הוא מזמין גם אתכם לגלות שזה לחלוטין אפשרי. לא צריך לסבול כדי לשפר את איכות החיים ולחייך חיוך מנצח!

ניסיונו הרב הקנה לד"ר בביוב יכולות אבחון גבוהות ביותר, המסייעות לו להעניק את השירות הרפואי המקצועי והטוב ביותר לכל מטופליו. מלבד זאת, הד"ר דוגל בראייה הוליסטית ובחינה מעמיקה של מכלול פרמטרים במטרה ליצור אבחון מדויק:

  • גיל המטופל
  • עבר רפואי
  • גנטיקה
  • היגיינת פה
  • עישון
  • ועוד

כך, כל תכנית טיפול נבנית בהתאמה אישית לכל מטופל ומצבו הפרטי הייחודי, כאשר תחת קורת גג אחת המרפאה מעניקה מגוון רחב של טיפולים. עובדה זו הופכת את תהליך הטיפול לקל ויעיל יותר עבור המטופל, אשר יודע בדיוק מה השלב הבא בטיפול ומכיר היטב את הסביבה המטפלת וגורמי האנוש. אלמנט קריטי ביצירת ביטחון ונינוחות המסייעים להצלחת הטיפול.

בנוסף, כאשר כל הטיפולים ניתנים תחת קורת גג אחת, הרי שהדבר עולה בקנה אחד עם תפיסתו השמרנית של ד"ר בביוב על פיה יש לעשות שימוש בכל הטכנולוגיות המתקדמות, כדי למצות את כל אפשרויות הטיפול הקיימות. רק כך ניתן יהיה לשמור על השיניים הטבעיות ולאפשר למטופלים ליהנות מהן זמן רב יותר. כל טיפול הוא איכותי ומקצועי, המושתת על עמידות לשנים רבות. 

צוות מנצח שנמצא כאן בשבילכם!

מאחורי ד"ר בביוב, עומד צוות מנצח. כל אחד מחבריו נבחר בקפידה, כולם דוגלים באיכות ומקצועיות בכל טיפול במרפאה. הצוות מונה 13 רופאים ורופאות, אשר מתוכם 9 עובדים כרופאים בכירים בבתי חולים מהמובילים בישראל. כולם מחזיקים בניסיון מקצועי רב, אחוזי הצלחה גבוהים, יכולות אנושיות גבוהות ואהבה אדירה למקצוע. בנוסף, מחכות לכם אצלנו 3 שינניות מקצועיות שישמחו להכווין, לייעץ ולטפל בכם, לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים לאורך זמן.  

הצוות כולו ישמח להעניק לכם ליווי וטיפול ברמה הגבוהה ביותר מכל בחינה; החל מהשלב האדמיניסטרטיבי, דרך האבחון ועד למתן טיפול ופתרון. מובן שאנו נמשיך להיות זמינים עבורכם גם לאחר הטיפול, בכל מקרה של שאלה, תהייה או צורך. 

אנחנו יודעים שסבתא שלכם תמיד אמרה לכם שעם שיניים לא מתעסקים, ואנחנו כאן בשביל לטפל, לתקן ולשפר את איכות חייכם כך שלא תחושו כאבים ואי נוחות. מעל לכל, כדי שתוכלו לחייך בגאווה בכל פעם מחדש וליהנות מחיוך מושלם מלא בפנינים לבנות, בידיעה שיש לכם למי לפנות בעת הצורך. מחכים לכם!

למידע נוסף ליחצו – רופאי שיניים בירושלים

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן