חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועים ואטרקציות מגניבות בירושלים והסביבה

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

מגיעים לטיול בירושלים? איזה כיף. ירושלים היא ללא ספק עיר בה אפשר לעשות הכל. תמצאו שם כל מה שאתם צריכים עבור טיול מושלם. לינה במלונות מפנקים, אוכל טוב, איזורי קניות ושווקים כמו שוק מחנה יהודה ואחרים, בקיצור מה לא? אם אתם מתכננים טיול בעיר ואתם מחפשים המלצות לאירועים ואטרקציות, אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה רעיונות לא רעים בכלל. בואו איתנו, אנחנו מתחילים. 

חפשו אילו פסטיבלים מתקיימים בזמן הביקור שלכם 

בירושלים, בעיקר בחודשי הקיץ, מתקיימים אינספור פסטיבלים. אלו יכולים להתקיים בחודשי הימים הנוראים ואלו יכולים להתקיים בתחילת הקיץ, באירועים בחוצות היוצר וכן הלאה. גם פסטיבל ישראל מתקיים בבירה, פסטיבל הבירה, פסטיבל היין במוזיאון ישראל וכן הלאה. כך שאם אתם ממילא מתכננים טיול בעיר הקודש, נסו לברר האם אתם יכולים על הדרך ליהנות מפעילות תרבותית מהנה וייחודית. אנחנו בטוחים כי לא תתאכזבו מהמבחר הנפלא של אירועים המתקיימים בעיר לאורך כל חודשי השנה. 

בררו אילו תערוכות מתקיימות בעיר 

זה יכול להיות פסטיבל האורות בעיר העתיקה או תערוכה מיוחדת במוזיאון ישראל. ירושלים, עיר הבירה הישראלית, תמיד מלאה בהפתעות. גם כאן אנחנו ממליצים לכם פשוט לבדוק איזה אירוע מיוחד מתרחש במהלך השהות שלכם בעיר. לא פעם אתם עלולים למצוא את עצמכם משתתפים באירועים מפתיעים, יוצאי דופן ופוקחי עיניים. 

הזמינו מקום להופעה של אומן אהוב ומוכר 

ירושלים, עם ההיסטוריה העשירה שלה והסיפורים המסתתרים מתחת לכל אבן, היא גם עיר בה מתגוררים בערך מליון תושבים. כן, גם בירושלים צורכים תרבות. האומנים הגדולים בישראל מגיעים להופעות רבות בכל רחבי העיר. ההמלצה שלנו בהקשר הזה היא ללכת להופעת אמנות חושים. מה זה אומר? תיכף נסביר. 

מה כוללת הופעה של אומן חושים 

אומנות חושים היא אומנות יוצאת דופן. מה שהיינו קוראים לה אולי לא פעם בשם אחר: קסם. מדובר על מי שיודע איך לקרוא את המחשבות של המשתתפים מהקהל ומי שיודע לשתול בראשם רעיונות חדשים. מאז ומעולם בני האדם חיפשו את הדרך לנסתר. לעולמות שמעבר לזה שאנחנו מכירים בחיינו הרגילים. אומני חושים היו כאן מאז ומעולם. החל מהפרעונים במצריים ועד למכשפים במזרח הרחוק. אבל  היא לא ממש קסם כמו שהיא שילוב מופלא של יכולות פנומנליות עם קצת מדע. אומן חושים אמיתי יודע לקרוא את שפת הגוף של המשתתפים בקהל, לשחק לצופים עם המחשבה וליצור הופעה ממנה תצאו פעורי פה בוודאות. 

ליאור סושרד הוא אומן יחיד בדורו 

אנחנו מניחים כי אין ממש צורך להציג את ליאור סושרד. מדובר על האומן הישראלי המצליח בעולם. סושרד הופיע על בימת האירוויזיון, מול אלפי צופים בכל רחבי ארצות הברית ובעולם כולו. בין קהל המעריצים המושבעים שלו תמצאו סלבריטאים. כמו האחיות קרדישיאן, גניפר לופז ואחרים. 

אם אתם מחפשים הופעה אשר תשאיר אתכם ללא מילים, זו ההופעה ללכת אליה. אומנות חושים מחזירה את כולנו להיות קצת ילדים שוב. הרי מי לא אוהב הפתעות? הופעה של סושרד תשאיר אתכם המומים והיא פשוט משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס. מבקרים בירושלים? זו הופעה בה כדאי לצפות. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן