חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לתכנן את יום גיבוש העובדים הבא בירושלים

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

בכל שנה אתם מתכננים עבור העובדים יום גיבוש. כולם מחכים לפינוקים שיש ביום הזה. כבר הייתם בצפון, במרכז ובדרום, אך את העיר ירושלים, טרם פקדתם. החלטתם שהשנה זה זמן מצוין לטיול בעיר הבירה. אז מה תמצאו בעיר הזו ואילו פעילויות מגניבות ניתן לעשות? במאמר הבא תקבלו רעיונות מעולים. 

טיולים וסיורים מודרכים בעיר ירושלים

טיולים וסיורים הם דרך מצוינת להכיר את הסביבה וזו אפשרות מעולה לגבש את העובדים. אזור ירושלים מלא בפארקים ומסלולי טיול בטבע שאפשריים בקבוצות וגם בעיר עצמה ניתן לבצע סיורים באזור העיר העתיקה, השוק ומחנה יהודה. ניתן לעשות סיורי טעימות, ניתן לעשות סיורים היסטוריים וניתן גם להכיר שכונות מפורסמות בעיר הבירה. המגוון בירושלים וסביבתה הוא רחב מאוד. 

טיולי סאגווי בעיר הבירה

עוד דרך מצוינת עבור ארגון ימי גיבוש לחברות הוא טיולי סאגווי. בטיולים אלו כל עובד עולה על סאגווי אישי ונוסעים יחד בשיירה בעיר. זוהי דרך נעימה ומצוינת לבילוי של חצי יום. ניתן את המשך היום להעביר במסעדה איכותית ולסיים את היום לאחר מכן.

טיולי ג'יפים וטרקטורונים בהרי ירושלים

ירושלים הרים סביב לה ולכן זה יכול להיות מצוין להנות מהרים אלו באטרקציה מלאת כיף ואדרנלין. זה הזמן לצאת בשיירת טרקטורונים או ג'יפים ולהנות מהטבע. כמובן שלטיולים אלו מצטרף מדריך מוסמך שיספר לעובדים על האזור ויערוך יחד איתם פיקניק מגניב במיוחד. 

משחקי ניווט בטבע הסובב את ירושלים או באחד הפארקים

אם מדובר בקבוצת עובדים גדולה, תוכלו מאוד להנות ממשחק ניווט בטבע. במשחק זה מתחלקים לקבוצות קטנות, כל קבוצה מקבלת משימות ומפת ניווט ועושה את דרכה אל היעד. מדובר על פעילות שיש בה המון שיתוף פעולה בין העובדים וכשמדברים על גיבוש, זה ללא ספק הכוונה במלוא מובן המילה. 

סדנאות בישול בעיר ירושלים

ניתן למצוא סדנאות בישול המוצעות בעיר. אפשר ללכת על אוכל אותנטי של עדות. בירושלים תמצאו המון אנשים מהעדה הכורדית, ניתן למצוא סדנה שבה מכינים סוגים שונים של מרק קובה או סדנה להכנת יפרח (עלי גפן ממולאים). מכיוון שאוכל מחבר בין אנשים, זו יכולה להיות חוויה מגבשת מאוד. 

לסיכום, גיבוש עובדי חברה בירושלים הוא ללא ספק חוויה. מי שעדיין לא הכיר את העיר וביצע גיבוש כזה, חייב לפחות פעם אחת לנסות ולארגן זאת. מדובר על יום גיבוש ייחודי ושונה מכל ימי הגיבוש המוכרים. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן