חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מורן נחום: "תטיילו בירושלים דווקא עכשיו"

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

מורן נחום בעלת סוכנות תיירות בוטיק למטיילים מכל העולם אך היעד שהכי מרתק אותה הוא דווקא העיר ירושלים.

ירושלים היא עיר קדושה לנוצרים, ליהודים ולמוסלמים. לכן זה יעד מוביל לתיירות דתית. העיר משכה מבקרים במשך מאות שנים עוד מימים ימימה.

ירושלים מושכת אליה תיירים רבים מכל העולם. הוא דורג כאחד מיעדי התיירות המתויירים ביותר בעולם. בירושלים יש אטרקציות רבות שמושכות אליהן המוני תיירים ביניהן: הכותל המערבי, כנסיית הקבר וכיפת הסלע.

ירושלים היא העיר הקדושה ביותר ביהדות ואחת הקדושות בנצרות. הוא גם ביתו של האתר השלישי בקדושתו לאסלאם, מסגד אל-אקצא. זה הופך את ירושלים ליעד פופולרי עבור עולי רגל דתיים מכל העולם.

ע"פ מורן נחום העיר העתיקה בירושלים היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומכילה כמה מהאתרים הדתיים החשובים בעולם, כמו כנסיית הקבר והכותל המערבי. יש בה גם אתרים היסטוריים רבים כמו מוזיאון מגדל דוד וגן ארכיאולוגי ירושלים המציגים חפצים מעברה של ירושלים.

ירושלים, בירת ישראל, היא עיר בעלת היסטוריה עתיקה. זה היה מרכז החיים והתרבות היהודיים במשך מאות שנים.

התיירות בירושלים היא ענף פורח שמושך אליו אלפי תיירים מדי שנה. העיר מציעה סוגים רבים ושונים של סיורים, מסיור רגלי, סיורי אוטובוס ועד סיורי דת. תיירים יכולים גם לבקר בחלק מהאתרים ההיסטוריים של ירושלים כמו הכותל המערבי או כנסיית הקבר.

תיירות ירושלים היא אחד הענפים הצומחים ביותר בישראל. בשנת 2017 לבדה, היו 2 מיליון תיירים שביקרו בעיר הקדושה הזו והוציאו 2 מיליארד דולר על הטיול שלהם.

מהם המקומות הכי קדושים בירושלים? מורן נחום עם ההסבר!

ירושלים היא אחת הערים הקדושות בעולם. הוא ביתם של אתרים דתיים ואתרים היסטוריים חשובים רבים. ירושלים היא אחת הערים העתיקות בעולם ויש לה היסטוריה ארוכה. בעיר הזו יש מקומות קדושים רבים ותיירים מגיעים לכאן כדי לבקר בהם. ירושלים היא עיר קדושה ליהודים, מוסלמים ונוצרים. מורן נחום ממשיכה ומוסיפה כי זוהי העיר הקדושה ביותר ליהדות שכן היא הייתה מיקומו של המקדש היהודי. ירושלים עמדה במרכזם של סכסוכים רבים במהלך ההיסטוריה שלה.

המקומות הקדושים ביותר בירושלים הם הכותל המערבי, כיפת הסלע, כנסיית הקבר ומסגד אל-אקצא.

כנסיית הקבר היא אחד המקומות הקדושים ביותר בירושלים. הוא ממוקם ברובע הנוצרי של העיר העתיקה בירושלים, במקום בו נצלב ונקבר ישו. כנסיית הקבר – כנסייה זו מכילה אתרים דתיים נוצריים ואיסלאמיים הממוקמים במה שהמאמינים אומרים הוא גולגותא, או גבעת גולגולתא, שבה נצלב ישו. למקום הזה יש חשיבות עצומה לנוצרים שכן הם מאמינים שזהו האתר שבו נקבר ישו וקם שוב בבוקר יום ראשון של חג הפסחא. זה ידוע גם בתור "המקום שבו ישוע בכה" מכיוון שאומרים שהוא בכה על ירושלים לפני מותו שם.

ע"פ דבריה של מורן נחום הכותל המערבי והר הבית הם מקום חשוב נוסף ליהודים מכיוון שהוא מכיל שני אתרים קדושים ליהודים – כותל הקיבה (המכונה גם כותל) והר הבית (המכונה גם הר הבית). הכותל המערבי – זהו אחד האתרים החשובים בירושלים ואחד המקומות הקדושים ביותר ליהדות. הכותל המערבי נבנה כקיר תמך למקדש שלמה המלך והפך למקום חשוב לתפילות יהודיות.

אילו רחובות מרכזיים צריך להכיר בירושלים? מורן נחום מציגה את התשובה!

הרחובות הראשיים בירושלים הם דרך יפו, רחוב בן יהודה, רחוב המלך ג'ורג' ורחוב אגרון.

ירושלים היא בירת ישראל ואחת הערים הקדושות בעולם. זוהי עיר שיש לה הרבה מה להציע למי שרוצה לחקור אותה. העיר מלאה בהיסטוריה ותרבות שניתן לראות על ידי ביקור במוזיאונים רבים, ציוני דרך ואטרקציות. עם זאת, ישנם כמה רחובות שכדאי להכיר בעת נסיעה בירושלים. אלו הם דרך יפו, רחוב בן יהודה, רחוב המלך ג'ורג' ורחוב אגרון.

ישנם רחובות ראשיים רבים בירושלים שכדאי לתיירים להכיר כשהם מטיילים בעיר. לפי מורן נחום אחד הרחובות המפורסמים ביותר הוא דרך יפו, המחברת בין ירושלים לתל אביב. זהו גם אחד הרחובות העמוסים ביותר בירושלים, שכן יש בו הרבה חנויות, מסעדות, בתי קפה ומלונות לאורך דרכו. רחוב נוסף שחשוב לתיירים לדעת עליו הוא רחוב קינג ג'ורג', שבו יש גם חנויות ומסעדות רבות.

ירושלים היא אחת הערים העתיקות בעולם. יש בה רחובות ראשיים רבים שעדיין נשמרים ומחכים להתגלות. הרחוב המפורסם ביותר בירושלים הוא רחוב המלך ג'ורג'. רחוב זה נקרא גם "הרחוב הארוך ביותר בירושלים". רחוב מפורסם נוסף בירושלים הוא רחוב בן יהודה, שהיה המדרחוב הראשון בישראל. רחוב דוד המלך היה פעם שוק תבלינים וכיום זה מקום בו ניתן למצוא מסעדות ובתי קפה מעולים.

Avenue des Francais נבנה על ידי הצרפתים במהלך כיבוש פלסטין והיא הפכה ליעד תיירותי פופולרי בגלל האווירה האירופית שלה..

זימון תור אונליין עם מורן נחום

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן