חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה שווה לצאת לחופשה מירושלים לתל אביב?

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

מסעדות חדשות, ברים טרנדיים, חופים מוזהבים יפהפיים, טיילת שוקקת חיים, מתחמי בילוי ופנאי, מופעי תרבות, מוזיאונים מרתקים – תל אביב היא עיר שלא מפסיקה להפתיע ולרגש כל פעם מחדש.
חופשה בתל אביב שווה לחופשה אורבנית בכל יעד אירופאי שתחשבו עליו ללא החתמת דרכונים או חציית גבולות. מזג האוויר מפרגן לנופשים ולא משנה מתי תגיעו, לעיר יהיה מה להציע לכם ואיך לפנק אתכם בכל תקציב, הרכב וסגנון.
מחפשים סיבות טובות או תירוץ מדוע לארוז מזוודה ולצאת לנופש תל אביבי בו תרגישו כמו המקומיים או תיירים (אתם בוחרים) ותיהנו מהחיים הטובים של העיר הגדולה? הנה 3 נקודות למחשבה – מדוע כדאי להזמין כבר עכשיו חופשה בתל אביב:

אטרקציות בים וביבשה

בתל אביב תוכלו ליהנות מסצנת חופים שוקקת חיים. לעיר רצועת חוף אטרקטיבית להפליא ובחופים תגלו מתקני נופש שמשדרגים את החוויה כמו רשתות לכדור עף חופים, השכרת מיטות שיזוף או כיסאות נוח ושמשיות.
בחופים רבים פועלות מסעדות שיקיות שמוציאות לכם אבטיח ובולגרית או ממיטב הדגה הטרייה.
אזור הטיילת עמוס גלידריות, פיצוציות, בתי קפה ומסעדות, כך שתוכלו לשבת קרוב לים ולצפות בגלים גם אם אתם לא נכנסים למים.
יש אפשרות לצאת לשייט מהמרינה או ליהנות מסיור סגווי בסביבת הנמל וכמובן, תוכלו לשכור קורקינט או אופניים ולדווש לאורך החופים.
אם הגעתם עם הילדים, בוודאי תשימו לב למגרשי השעשועים והפנאי המשובצים לאורך החוף. 
בעוד אתם שותים אייס קפה בהנאה רבה, הנופשים הצעירים פורקים אנרגיות במגלשות או בנדנדות. בערב האווירה בחוף משנה פאזה עם מוסיקה טובה, תחושת צ'יל אאוט ואווירת מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה.
אגב רוצים לנפוש ליד הים? היצע מסחרר של מלונות ומלונות דירות לנופש הכי קרוב שיש כולל שדרוגים כמו מרפסת, ג'קוזי ואפילו בריכה פרטית.

בילויים בכל הסגנונות האפשריים
לא משנה איך אתם אוהבים לחגוג, חופשה בדירת נופש בתל אביב תאפשר לכם לשלב בין כל ההנאות האפשריות.
זו עיר שלא עוצמת עין לרגע וכבר בצהריים תמצאו ברים שנפתחים לדרינק ומועדונים תוססים עם תקליטנים המנצחים על הרוקדים ומוסיקה מכל הז'אנרים, כך שבין אם אתם אוהבים הבי מטאל או ג'אז או פשוט מחפשים פופ עכשווי תמצאו את מבוקשכם.
אתרי התרבות בעיר מארחים הופעות חיות של מוסיקאים בולטים והרכבים אהובים ויש גם לעיתים מסיבות רחוב וכמובן ברים בהם תיהנו מקוקטיילים יצירתיים.
לישון? אין סיבה כשיש כל כך הרבה דברים פתוחים שפועלים גם בחשיכה.

חוויות קולינאריות ושופינג

אז אחרי שכבר ההתעוררתם בבוקר נווטו דרככם לבתי הקפה השכונתיים בעיר, אפשר להמשיך לבלות בסיור קונספטואלי בשוק הכרמל או שוק לוינסקי, להשתתף בסדנת צילום סמארטפון, לכבוש את המרבדים הירוקים בגני יהושע, לצאת לשייט בירקון ולסיים בפיקניק בגן צ'ארלס קלור.
מהבחינה הגסטרונומית, לעיר יש הרבה דרכים להשביע את התיאבון שלכם: מסעדות עממיות שמגישות מאכלי עדות, מסעדות שף (רק הזמינו מקום מראש למבוקשות מבין), כל המטבחים כולל אופציות לצמחוניים ולטבעוניים וכן שווקים כמו שוק האיכרים בנמל, שרונה מרקט, שוק צפון, שוק התקווה ועוד.
ואם לא תרצו לשוב הביתה בידיים ריקות – תל אביב מציגה מגוון מרכזי קניות כמו עזריאלי, דיזינגוף סנטר המיתולוגי, החנויות הקטנות והמגניבות בקינג ג'ורג' ושנקין המתחדשת. רק תכינו מקום במזוודה! 

וזה עוד לפני שהזכרנו את התערוכות במוזיאונים, אירועי פופ אפ מדליקים שפוקדים את הרחובות, פינות חמד קסומות וקפיצה ליפו העתיקה לבר יין קסום או למאפה ריחני. הזמינו דירה במלון דירות כייפי בו תרגישו הכי בבית אבל בסטייל.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן