חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים – מקומות היסטוריים

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

הר הזיתים משקיף על העיר העתיקה בירושלים ומציע למבקרים נוף עוצר נשימה של העיר הקדושה. הכנסייה ממוקמת בהר הזיתים ומשקיפה על ירושלים, והיא אחד האתרים ההיסטוריים החשובים ביותר במדינה. ההר מכיל כמה כנסיות ואתרים קדושים חשובים, וקפלת ההנחה, שנבנתה על פסגת ההר, מציעה נופים פנורמיים עוצרי נשימה של ירושלים.

לנוצרים

המראות החשובים ביותר בירושלים מגיעים לשיאם בכנסיית הקבר. הכנסייה ממוקמת בלב העיר העתיקה של ירושלים ואחד המקומות הקדושים ביותר בעולם בהם הנוצרים מסמנים את מקום ישו הצלב, קבורה ותחייה. הכנסייה מכילה שניים מהמקומות הקדושים ביותר לנצרות לצליינים הנוצרים: המקום בו נצלב ישו (מקום המכונה גולגותא) וקברו הריק (המסורת מסמנת את קבורתו ותחייתו).

הר הבית

הוא אחד האתרים הדתיים של הנצרות, היהדות והאסלאם. אזור מוקף חומה בין העיר העתיקה להר הבית מכיל את מסגד אל אקצא וכיפת הסלע. בתוך העיר נמצאת עיר דוד, מכלול ארכיאולוגי של מעברי מים ומנהרות המובילים לבית המקדש השני, אזור בו יש ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים.

ניתן לחקור את ההיסטוריה של העיר באמצעות שפע של אתרים היסטוריים

שרובם ממוקמים בעיר העתיקה. היהדות, האיסלאם והנצרות הם בין המקומות הקדושים בירושלים שהם פלאים מודרניים. כדי לראות את אתרי ירושלים העתיקה, עליך להגיע לעיר דוד.

ירושלים

היא אחד המקומות השנויים במחלוקת בעולם, ובו רבים מהאתרים הקדושים החשובים ביותר של הנצרות, האיסלאם והיהדות ועושר האתרים הדתיים והתרבותיים ההיסטוריים מדהים. העיר העתיקה בירושלים היא שטח של 0.9 קמ"ר המוקף בחומות העתיקות שהקים סולימאן האימפריה העות'מאנית. בין החומות החשובות והפופולריות ביותר של ירושלים ניתן לבקר בין חומות אלה, כגון הר הבית, החומה המערבית וכנסיית הקבר.

ירושלים עשירה באתרים קדושים

כולל האתרים המקראיים בית לחם, נצרת והכנרת. הרובע הנוצרי וחומת העיר העתיקה ממוקמים ברבע במוקד הנצרות. לא פחות מ -40 מקדשים נוצריים, כולל כנסיית הקבר הם אתרים חשובים של הנצרות. באתר מגדל דוד נמצא גם מוזיאון עם למעלה מ -4,000 שנות היסטוריה של ירושלים.

לאתר הקודש הנצפה ביותר בירושלים, הכותל המערבי, יש קסם שאין להכחישו והוא מקום ייחודי בהיסטוריה. החלק הפנימי פתוח למוסלמים, אך החוץ מרתק אם מכירים את ההיסטוריה שלו. הכותל המערבי מייצג את כנסיית הקבר ונמצא בלב העיר העתיקה.

של דוד מספק מידע מפורט על ההיסטוריה של העיר ירושלים

פורטל אבן מקסים זה ממוקם בתוך חומת ירושלים המרשימה ומהווה את אחת הכניסות העיקריות לעיר העתיקה. כיפת הסלע, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, נקראת לעתים קרובות ירושלים והיא נקודת הציון המפורסמת ביותר.

סיור המחתרת עיר דוד שלנו בירושלים

היא הדרך הטובה ביותר לחקור את המנהרות. חקור את הערים ירושלים, תל אביב ויפו, המיקומים הטבעיים של ים המלח והקניון האדום עם סרטון time-lapse של הערים, הים והנקיק. רחוב ויה דולורוזה הוא כביש בעיר העתיקה בירושלים, האמין שזו הדרך בה ישוע הלך לפני צליבתו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן