חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנות לטבחים ושפים

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

טבחים הם אנשים שכל עולמם סובב סביב המטבח. הם יודעים להכין מנה מכל דבר ותמיד יש להם דרך לגרום לך להרגיש טוב יותר עם אוכל. אז אם אתה רוצה להראות להם כמה אתה מעריך את כישורי הבישול שלהם, הנה 10 מתנות שאפשר לקנות למי שאוהב לבשל:

1) ספרי בישול של שפים מיוחדים למשל של גורדון רמזי

2) סינרים עם מיתוג אישי

3) מיקסר סטנד של KitchenAid

4) סט סכינים חדש ומיוחד

5) תנור הולנדי

6) סירים ומחבתות שאין להם

7) מעבד מזון

8) קרש חיתוך עם חריטה

9) שיעורי בישול ושיעורי בישול במטבח לבחירתם עם שף מומחה שיוכל ללמד אותם כישורים חדשים במטבח ולתת להם עצות כיצד לשפר את כישורי הבישול שלהם לאורך זמן.

10) כלי בישול וגאדג'טים שהם בחנו אבל לא יכלו להצדיק קנייה לעצמם ולכן מומלץ כמתנה

אם אתה מכיר מישהו שהוא טבח או אוהב לבשל, אז אולי אתה מחפש מתנה שהוא יהנה ממנה. ישנן מתנות רבות ושונות שניתן לקנות לטבחים, אז רשימה זו היא רק חלק מהאפשרויות הרבות.

האפשרות הראשונה היא שיעור בישול. זה יכול להיות משהו כמו שיעור בישול באוניברסיטה המקומית או אולי אפילו במסעדה האהובה עליהם. האפשרות הבאה היא סט של סירים ומחבתות חדשים. זו תהיה מתנה מצוינת כי היא תאפשר להם לנסות מנות חדשות מבלי לדאוג להרוס את הישנים שלהם על ידי טעויות.

אם יש לך יותר כסף לבזבז, אז אתה יכול לקנות להם שירות שף בבית. זה ייתן להם את ההזדמנות שמישהו יבוא ויבשל עבורם ארוחת ערב בכל ערב בזמן שהם נמצאים , וזה רעיון מצוין אם הם בחופשה. אם יש לך יותר כסף לבזבז, אז אתה יכול לקנות להם שירות שף בבית. זה ייתן להם את ההזדמנות שמישהו יבוא לבשל להם ארוחת ערב כל ערב בזמן שהם שם, וזה רעיון מצוין אם הם בחופשה.

מתנה לטבחים מתחילים

אם אתם מכירים מישהו שאוהב לבשל, אבל אין לו הרבה ניסיון במטבח, אז אולי כדאי לכם לשקול לקנות לו מתנה שתעזור לו לשפר את כישורי הבישול שלו.

לדוגמה, אם הם רק מתחילים, אז זה יהיה רעיון טוב לקנות להם כמה ספרי בישול כדי שהם יוכלו ללמוד מהמומחים. אם הם מנוסים יותר אז אולי סט סכינים חדש יהיה בחירה טובה.

אם הטבח המתחיל הוא מישהו שאוהב לבשל, אתה יכול לקנות לו מכשיר מטבח חדש. אם הם יותר שף, אז אתה יכול להשיג להם משהו יותר ספציפי כמו סכין חדשה או סירים ומחבתות. אם האדם אוהב לבשל בעצמו, אתה יכול להשיג לו משהו כמו כפפה לתנור או מרית.

עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה למצוא את המתנה המושלמת לטבח מתחיל. להלן רשימה של מתנות מובטחות שיעלו חיוך על פניו של כל טבח מתחיל.

1) סט טוב של סכינים

2) קרש חיתוך חדש

3) טיימר מטבח

4) כפפה לתנור

5) סט מחבת או סיר חדש

6) משקל למטבח

7) כלי בישול איכותיים (מרית, מלקחיים, מקצפים וכו')

8) מתלה תבלינים

הכתבה בחסות חלום חרוט

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן