חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רונן מרדכי גרין – מדוע נכס תיירותי בירושלים זו השקעה נבונה

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

רונן מרדכי גרין מסביר כי נכסי תיירות הופכים יותר ויותר פופולריים בימים אלה בגלל היתרונות שהם מציעים. נכסים אלה ממוקמים בדרך כלל ביעדים מובילים כמו עיר הקודש של שלושת הדתות, ירושלים, יעד תיירותי שמושך אליו כמות גדולה של תיירים לאורך כל השנה.

אתה יכול לקנות אותם כהשקעות כדי להרוויח כסף או להשתמש בהם לחופשות אישיות כאשר אתה רוצה לברוח מכל זה.

רכישת נכס תיירותי אינה משימה קלה, אך להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת נכס:

רכישת נכס חדש היא החלטה גדולה ויש לקחת בחשבון הרבה דברים. האם שקלת את המיקום, מספר חדרים, גודל המגרש והקרבה למקומות מרכזיים?

– מקום

– מחיר

– מצב

– ביקוש בשוק

– הנכס ממוקם באזור ידידותי לתיירים? קרוב לחוף הים? עם מסלול גולף או מגרש ספורט בקרבת מקום?

יש מגוון שיקולים אסטרטגיים לבחירת מיקום אטרקטיבי במיוחד למקומיים או תיירים המעוניינים לרכוש נכס בארץ.

רונן מרדכי גרין ממשיך ומוסיף כי נכס תיירותי חדש לרכישה בעיר ירושלים יצטרך להיות תחרותי וייחודי.

אם אתם מחפשים מקום חדש להשקעה בו, כדאי לכם לשקול יעד תיירותי צפוי. נכסים אלה בדרך כלל פחות יקרים מנכסים אחרים ומציעים הזדמנות לנצל את התיירות המוגברת.

השקעה בנכס תיירותי יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את העושר שלך. נכס תיירותי חדש לרכישה יצטרך להיות תחרותי וייחודי על מנת למשוך לקוחות ומשקיעים חדשים. נכסי תיירות הם לא רק השקעות נדל"ן, אלא גם מגיעים עם ההזדמנות להפוך לבעלים של עסק תיירותי.

בעלות על נכס פנאי לשימוש אישי או כשכירות היא דרך טובה לייצר הכנסה. נכס תיירותי חדש לרכישה יצטרך להיות תחרותי וייחודי על מנת למשוך לקוחות ומשקיעים חדשים. נכסי תיירות הם לא רק השקעות נדל"ן, אלא גם הטבות מס גדולות. הם מציעים גם החזר שנתי על השקעה של כ -12%.

השקעה במלון יכולה להיות החלטה מצוינת. עם זאת, יש הרבה מחקר ותכנון שצריך לעשות לפני רכישת הנכס בפועל. מאמר זה יעבור כמה שיקולים שעליך לעשות לפני שאתה משקיע במלון.

נכסה את תהליך הרכישה, את היתרון ברכישת מלון להשקעה וכמה סיבות לכך שאולי תרצה לרכוש נכס תיירותי.

רכישת מלון בירושלים היא לא רק השקעה. מדובר גם בהפיכתו לבעלים של נכס תיירותי, עם כל הזכויות והאחריות בעיר ירושלים.

תעשיית המלונאות היא עסק מסיבי, ששוויו מעל 200 מיליארד דולר בארצות הברית בלבד. ישנם סוגים רבים של בתי מלון למכירה, החל ממלונות בתקציב נמוך ועד לאתרי נופש מפוארים באיים טרופיים.

נכסי תיירות הם סוג מצוין של רכישת נדל"ן מכיוון שיש להם שולי רווח גבוהים. שולי הרווח למלונות גדלו בעשור האחרון והגיעו להחזר של 28% על ההשקעה במדינות מסוימות.

מלון יכול להיחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לרכוש נכס לצורכי השקעה מכיוון שתמיד יש לו את ערכו שרק גדל עם הזמן.

השקעה בבתי מלון אינה פשוטה כמו שזה נשמע. ישנן דרכים שונות להשקעה, וחלקן מסוכנות יותר מאחרות. לדוגמה, אתה יכול לקנות את הנכס על הסף או שאתה יכול לממן אותו. דרך טובה יותר להשקיע במלון היא רכישת מניות של חברה שבבעלותה בתי מלון.

רונן מרדכי גרין טוען כי רכישת מלון היא דרך מצוינת להרוויח כסף מניב ולקבל חשיפה רבה יותר לעסק שלך. נכסי תיירות הופכים יותר ויותר פופולריים ויכולים להיות השקעה מדהימה אם תרצו לגוון את תיק ההשקעות שלכם בעיר הקודש.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן