חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צבירת הון לרכישת נדל"ן בירושלים ב-2022

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

זה כבר לא סוד כמוס שבימינו מאוד קשה ואפילו מאתגר להגיע למצב של הצלחה בצבירת הון עצמי, למטרה של רכישת דירה או ביצוע של כל השקעה כזו או אחרת. גם יוקר המחייה שרק מזנק לשחקים, גם השכר שנשאר כמו שהוא ולא משתנה לטובת האזרחים גורמים לאזרחים להתקשות לסגור את החודש ולמשוך יותר ממה שצריך מהבנק. במצב שכזה אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לחיות בדרך שהוא רוצה או לרכוש דירה כמו שהדורות הקודמים עשו בזמנם. בשביל לשנות את המצב, אתם צריכים להגיע למצב של צבירת הון ב-2022. אז איך עושים את זה? ממש עכשיו נגלה.

איך השקעות קטנות של מתחילים יכולות לעזור להם לצבור הון לקניית דירה בירושלים?

הרבה אנשים חושבים שבשביל לצבור סכום יפה של כסף לקניית דירה בירושלים, הם חייבים להשקיע בשוק ההון. אך לא כך הדבר, ואתם יכולים לבצע גם השקעות קטנות למתחילים (כדוגמת מה שמתואר כאן) שרק ילכו ויגדלו עם הזמן. ההשקעות הקטנות הללו יכולות לסייע לכם לחסוך סכומים שיהיו גדולים ככל שהזמן יעבור באמצעות הפקדות שנעשות פעם בחודש או אפילו בסכומים כאלה ואחרים שיהיו חד פעמיים ושיהיו נוחים לכם לעמוד בהם. חיסכון שכזה יכול לעזור לכם לצבור הון עבור אירועים, עובר רכישת דירה ועוד. זה ייתן לכם בסיס כלכלי וגב כלכלי על כל צרה שלא תבוא.

מהי צבירת הון?

צבירת הון היא מה שמניע את הרדיפה אחר הרווח. הצבירה הזו כרוכה בהשקעה מסוימת של כסף או אפילו נכס פיננסי, שכל המטרה שם היא להגדיל את ההשקעה הראשונית של הנכס בו השקעתם, בצורה של החזר כספי, רווח, שכר דירה, צבירת הון ועוד. המטרה העיקרית של צבירת ההון היא ליצור הון שיהיה קבוע וחוזר על עצמו ואף להרחיב וגם לחדש את ההון שכבר קיים. 

איך צוברים מספיק הון בשביל לרכוש דירה בירושלים כששוק הנדל"ן בארץ כל-כך רותח?

יש כמה טיפים מאוד מדויקים לצבירה של הון בשנת 2022. עליכם לתכנן בצורה מדויקת ומפורטת את הדרך שבה אתם הולכים לחסוך ולצבור את כל ההון העצמי שאתם מייעדים אליו. אתם צריכים להקדיש הרבה זמן לתכנון של כל השלבים שאתם צריכים לבצע בשביל שתוכלו להשיג את המטרה שלכם. נוסף על כך, עליכם לקצץ בהוצאות של הדיור שלכם. אם תגורו בשכונות יוקרה, במרכזי ערים כאלו ואחרות או אפילו תגורו במיקומים היקרים של המדינה יהיה לכם מאוד קשה לחסוך ולצבור הון. אם תחזרו לגור אצל ההורים או שתעברו לשכונות יותר זולות, אתם תחסכו גם בשכר הדירה, גם במיסים ובחשבונות ואפילו בקניות של הסופר. כל אלה יקדמו אתכם עוד צעד למטרה. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא לעבוד ולעבוד קשה. העבודה הקשה היא זו שתביא לכם את התוצאות. הדרכים לצבור את ההון העצמי שלכם מתבססות על הקטנה של התוצאות או הגדלה של ההכנסות שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן