חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בארץ או בחו"ל? יאיר בושרי (בי גלובל) עונה!

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

חלק זה יבחן את היתרונות והחסרונות של השקעה בנדל"ן בחו"ל, מאת יאיר בושרי חברת בי גלובל (B-BLOBAL). השקעה בנכסים בחו"ל היא דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולהגדיל את החזר ה-ROI שלך, אבל היא לא חפה מסיכונים.

אנשים רבים בוחרים להשקיע בנכסים בחו"ל, מכיוון שהם מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולהגדיל את החזר ה-ROI שלהם. אך ישנם גם סיכונים רבים הכרוכים בהשקעה בנכסים בחו"ל – תנודות מטבע, השלכות משפטיות ועוד.

השקעה בנדל"ן בחו"ל היא רעיון מצוין אם אתם מחפשים השקעה משתלמת שתיתן לכם אפשרות לגוון את תיק ההשקעות שלכם.

ע"פ יאיר בושרי חברת בי גלובל (B-BLOBAL) הדרך הטובה ביותר להשקיע בנכסים בחו"ל היא למצוא סוכן שמכיר את השוק ומבין את התרבות המקומית. אבל חשוב גם להיות מוכנים להבדלים תרבותיים, שערי מטבע וסיכונים נוספים הנלווים להשקעה בנכסים בחו"ל.

השקעה בנדל"ן בחו"ל היא דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולהגדיל את העושר שלך. אבל מה לגבי השקעות נדל"ן מקומיות? האם זה שווה את זה?

השקעות נדל"ן מקומיות הן לרוב זולות יותר, אך ישנם גורמים רבים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית. גודל הנכס, מיקומו ומצב השוק כולם באים לידי ביטוי כאשר מחליטים כמה כדאי להשקיע.

האם מומלץ להשקיע בנדל"ן של המדינה שלי או מחוצה לה?

נדל"ן הוא השקעה שהוכיחה את עצמה כרווחית בטווח הארוך כך מסביר יאיר בושרי חברת בי גלובל (B-BLOBAL).

השקעה בנדל"ן של המדינה שלך היא רעיון טוב מכיוון שהיא מספקת יציבות וביטחון. זה יכול לשמש גם כהגנה מפני אינפלציה.

השקעה מחוץ לנדל"ן של המדינה שלך טובה אם אתה רוצה לגוון את תיק ההשקעות שלך או אם אתה מחפש תשואות גבוהות יותר. עם זאת, זה לא מומלץ אם אתה מחפש ביטחון ויציבות, או אם אין לך את המשאבים הכספיים לעשות זאת.

השקעה בנדל"ן בחו"ל יכולה להיות דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולהרוויח יותר כסף. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים הכרוכים בהשקעה בחו"ל.

ע"פ דבריו של יאיר בושרי חברת בי גלובל (B-BLOBAL) ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה האם השקעה בנדל"ן בחו"ל היא רעיון טוב או לא. יש לקחת בחשבון גורמים כמו האקלים הפוליטי הנוכחי והיציבות הכלכלית של המדינה שבה אתה מחפש להשקיע, כמו גם הסובלנות האישית שלך לסיכון, לפני קבלת החלטות כלשהן.

השקעה בנדל"ן המקומי שלך היא רעיון טוב אם אתה רוצה להישאר קרוב לבית. ניתן לגור בנכס ולהרוויח ממנו שכירות, או להשתמש בו כבטוחה למשכנתא.

עם זאת, השקעה בחו"ל עשויה להיות מועילה אם אתה מחפש החזר גבוה יותר על ההשקעה שלך. שוקי הנדל"ן הזרים הם לרוב תנודתיים יותר מאלה שבמדינה שלך, מה שאומר שאתה יכול להרוויח יותר כסף עם סיכון גבוה יותר להפסד.

כמה כסף אני צריך בשביל השקעת נדל”ן ראשונית?

יאיר בושרי חברת בי גלובל (B-BLOBAL) מציין כי אם אתם מחפשים השקעה טובה, נדל"ן הוא תמיד הימור טוב. אבל לפני שאתה באמת משקיע בנכס, אתה צריך לדעת כמה כסף אני צריך עבור השקעה ראשונית בנדל"ן?

התשובה לשאלה זו היא שסכום הכסף שתשקיעו בנכס הראשון שלכם יהיה תלוי בסוג הנכס ובמיקום. אם אתם מחפשים לקנות בית או דירה, זה יכול להגיע עד ל-100,000 דולר, בעוד שאם אתם מסתכלים על נכסים מסחריים כמו בנייני משרדים או מחסנים, זה יכול להגיע למיליון דולר.

השקעה בנדל"ן היא דרך מצוינת לספק את העתיד שלך. כדאי להתחיל בהשקעה קרובה לבית, כי תכירו את המיקום והשוק.

אם אינכם בטוחים כמה כסף אתם צריכים, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לתת לכם מושג איזה סוג נכס ואיזה טווח מחירים יתאים ביותר למצבכם.

השקעה בנדל"ן דורשת הרבה מחקר, אבל זו דרך טובה להרוויח כסף.

להלן כמה מהדברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני השקעה בשוק הנדל"ן:

– סוג הנכס בו תרצו להשקיע (דירות, משרדים וכו')

– מיקום הנכס

– גודל וגיל הנכס

– הרווח הפוטנציאלי מההשקעה

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן