חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מלון בירושלים?

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

העיר ירושלים מושכת אליה מבקרים רבים, כאשר חלק מגיעים מישראל ואחרים מגיעים ממדינות שונות בכל רחבי העולם. יש לעיר הבירה של ישראל המון מה להציע וזה כולל אטרקציות מעניינות, אוכל אותנטי ומיוחד וכמובן בתי מלון מפנקים. להלן סקירה מהירה של כל מה שכדאי לבדוק לפני שמזמינים מלון בירושלים ובסביבתה הקרובה.

בדקו את המיקום של המלון

העיר ירושלים גדולה ולכן השלב הראשון בחיפוש אחר מלון הוא ביצוע בדיקה של המלון על גבי המפה. לאחר שהחלטתם אם מתחשק לכם לבקר במערב העיר, בחלקה הדרומי או במרכזה, תוכלו להגיע מגובשים יותר, לבחור ולאחר מכן להזמין בית מלון בירושלים באזור הספציפי הזה. כדאי לדעת כי האזורים המבוקשים ביותר הם בסמוך לכותל המערבי, בקרבת שוק מחנה יהודה ובאזור מרכז העיר.

צפו בתמונות וחפשו סרטונים של המלון

השלב השני בחיפוש אחר המלון המושלם בירושלים היא פשוט לחפש תמונות של המלון וגם קטעי וידאו אשר צולמו בו. כדאי לנסות לאתר גם תמונות וסרטונים אותנטיים ולא להסתפק אך ורק בחומרים אשר מופיעים באתר הרשמי של המלון. 

בו בעת, כדאי לזכור כי תמונות אינן תמיד משקפות את המראה האמיתי של המלון ועשויות להציג מצב שווא בו החדר נראה גדול ומרשים הרבה יותר. עם זאת, מדובר באינדיקציה ראשונית חשובה אשר נותנת לנו תמונת מצב על העיצוב, האבזור של החדר וכדומה.

בחירת מלון בירושלים על סמך המחיר

כאשר אנחנו מתחילים בחיפוש אחר מלונות בירושלים, מומלץ לבדוק היטב את המחיר ואם הדבר אפשרי, לעבוד עם מסגרת תקציב מוגדרת מראש. מסגרת התקציב תבטיח שלא נתפזר במהלך החיפושים אחר המלון ונישאר בטווח ההוצאות שהוגדר מראש. 

חשוב לדעת מה אתם מקבלים במחיר ולהבין האם בסיס האירוח במלון הוא חצי פנסיון, פנסיון מלא, הכל כלול או שמא מדובר במלון אשר מגיש ארוחת בוקר בלבד. אגב, ברוב המלונות תוכלו לבחור את בסיס האירוח והאופציות הנפוצות ביותר הן אירוח על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא.

קראו המלצות על מלונות בירושלים

דרך נהדרת לבחור מלון היא על ידי קריאה של ביקורות, המלצות וחוות דעת שונות. כדאי לזכור כי אין כמו חוות דעת אמיתית שמשקפת לכם חוויות של אנשים אך בו בעת כדאי לזכור כי מדובר בסופו של דבר בחוויה אינדיבידואלית וייתכן כי אדם אחר היה חווה את החופשה באותו המלון בדיוק, בצורה שונה. 

בעת חיפוש אחר המלצות, נסו לזהות מגמות. אם למשל רבים מאורחי המלון רשמו שהשירות של צוות המלון לוקה בחסר או שהבריכה מלוכלכת, יכול להיות שהדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

איכות האוכל ומסעדות המלון

בעבור ישראלים רבים, האוכל הוא פרמטר חשוב למדי בבחירת מלון בארץ. הסיבה לכך היא שלחלקנו חשוב שהתפריט יהיה כשר, בעוד אחרים מחפשים תפריט מגוון אשר משלב טעמים מקומיים ומאכלים של העיר ירושלים, תוך שימוש בחומרי הגלם המקומיים שלה. 

לכן, בקשו מצוות המלון לספר לכם על האופציות אשר מוגשות במסעדות של המלון, נסו להבין האם התפריט מגוון ועשיר במנות מיוחדות. 

בנוסף, אם יש לכם בקשות מיוחדות כמו אוכל טבעוני, צמחוני, ללא גלוטן או לקטוז, כדאי לציין זאת מראש בפני צוות המלון ולבדוק מה האופציות אשר עומדות לרשותכם במקרים אלו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן