חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוק מחנה יהודה בירושלים

עזרה בתכנון טיול בירושלים? השאירו פרטים 👇

שוק מחנה יהודה הוא גן עדן לחובבי אוכל, עם מגוון רחב של מאכלים טעימים ומופלאים. הנה כמה מהדברים שחובה לטעום בשוק:

  • פלאפל: פלאפל הוא אחד המאכלים האהובים ביותר בישראל, ויש בשוק מחנה יהודה מגוון רחב של דוכני פלאפל, המציעים מנות פלאפל טרי וטעים.
  • סביח: סביח הוא מאכל עיראקי פופולרי, המורכב מחצילים מטוגנים, ביצים קשות, טחינה, עמבה וחמוצים.
  • חומוס: חומוס הוא מאכל ים תיכוני פופולרי, המורכב מחומוס, טחינה, לימון, שום ופטרוזיליה.
  • סלט ביצים: סלט ביצים הוא סלט פשוט וטעים, המורכב מביצים קשות, ירקות קצוצים, ותבלינים.
  • שקשוקה: שקשוקה היא מאכל ספרדי פופולרי, המורכב מחביתת ביצים ברוטב עגבניות, פלפלים וחריף.
  • כנאפה: כנאפה הוא מאפה ערבי פופולרי, המורכב מבצק פילו, גבינה מותכת וקוקוס.
  • רוגעלך: רוגעלך הוא מאפה גרמני פופולרי, המורכב מבצק שמרים, שוקולד, אגוזים וקינמון.
  • עוגות: בשוק מחנה יהודה ישנן מגוון רחב של מאפיות, המציעות מגוון רחב של עוגות ועוגיות טעימים.

כמובן, אלה רק חלק מהדברים שחובה לטעום בשוק מחנה יהודה. עם כל כך הרבה אפשרויות, אתם בטוח תמצאו משהו שתאהבו.

בסוף המאה ה -19 הוקם שוק השייך למשפחת ואלרו הספרדית [4] על קרקע לא מפותחת ממזרח לכביש בית יעקב במחנה יהודה בשם שוק בית יעקב (שוק בית יעקב). ככל שהשנים החלו להשתנות, החלו להופיע בשוק גלריות לאמנות רחוב. פרצופים עכשוויים והיסטוריים מפורסמים השפילו מבט על המבקרים כשטיילו ברחובות השוק ונדהמו לגלות דוכנים מלאים בפירות, ירקות, אגוזים ותבלינים.

שוק מחנה יהודה

הנקרא גם בעברית שוק, הוא אחד מנקודות הציון המפורסמות והפופולריות ביותר של ירושלים. זה יהיה לב העיר לעתיד הנראה לעין. למרות שבעיר ירושלים יש כיום מרכזי קניות ובילויים רבים ומספר מלונות בקרבת מקום, העיר נשארת ייחודית והשוק ממשיך למשוך אנשים עם רשימת קניות.

השוק ברחוב אגריפס יפו פתוח בימים ראשון עד שישי וסגור בשבת ובשבת

הנהלת מחנה יהודה, הכוללת נציגים של מספר רב של סוחרים, עוקבת אחר ההתפתחות העסקית של השווקים בדיאלוג עם עיריית ירושלים, משרד הבריאות וסוכנויות ממשלתיות אחרות. סיורים בהדרכה עצמית בשוק מחנה יהודה, המכונה מתאבני שוק, מכילים מפת המסלול המתוכנן לשוק וכרטיס או שובר המאפשר למבקרים לטעום ממגוון האוכל והמשקאות. זוהי חווית הבוקר המושלמת להימלט מההמולה החשמלית של השוק. כבונוס, אתה יכול להציג את השוק בלילה עם קירות הגרפיטי המפורסמים שלו. בקר בשוק התוסס מוריס ביטונס, מסעדה מרוקאית.

נפילתי החלה בנסיעה למחנה יהודה שוק

השוק העתיק והגדול ביותר בירושלים, שם גיליתי גבינה ישראלית, חלבה, מאפים, ביסקוויטים, זיתים ופירות טריים ומיובשים, אך גם התמסרתי לחולשה שלי, המגיע בצורת לחם ישראלי טעים. עם עגלת קניות מתגלגלת אתה לא צריך לעשות סיור קניות גדול. התחלתי ברחוב יפו והייתי בדרך לבית הפתוח כששמעתי את הספקים הפחדנים מבטיחים פירות לשכניהם.

סוזה מצייר עם חברו וחברו לשעבר לכיתה בישיבה

Berel Hahn, שלקח על עצמו את תפקיד המפיק לפרויקט הזה שהם מכנים Shuk Gallery (שוק הוא עברית לשוק). יעקב אובנב הוא חנות חד פעמית למוצרים באיכות גבוהה, והם לוקחים כרטיסי אשראי, שזה שירות מדהים אם אתה חסר כסף, כיוון שמדובר בשוק מזומנים טהור. בעל שוק זה של פריז, בעל שוק זה למד את אומנות הגלידה והקינוחים מצרפת ומוסלין היא מקום מצוין לגלידות יוצאות דופן כגון דובדבן מתוק, אשכולית ובזיליקום.

אני מקווה שאתה חווה מעט מהקסם של מחנה יהודה

ניתן לראות את הציורים ברחוב השזיפים רחוב החשוף, אחד הנתיבים המזרחיים והמערביים של השוק. למרות שמדובר בנטריפיקציה מרירה של השוק, כשספקי העבר סוגרים את חנויותיהם וקסם שורשיה נמוגים, בעוד שהמסחור המודרני נצמד לפינות ולנקעים, עדיין יש משהו שיכול לספר את סיפור השוק ו העבר שלה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בירושלים מתחילה כאן